Заместник областният управител Евгени Драганов откри информационна и работна среща за представяне на проект по младежки политики в осем общини от Дунавски регион. Събитието беше организирано от сдружение „Свободен младежки център”-гр. Видин съвместно с Областна администрация-Разград.

Проектът е под надслов „Дунавски младежки дневен ред”, финансиран е по Оперативна програма „Добро управление” и има за цел да се направи независима гражданска оценка на младежките политики на осем големи общини от Дунавския регион – Плевен, Ловеч, Габрово, Велико Търново, Търговище, Русе, Разград и Силистра.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Участие в срещата взеха представители на Община Разград, на неправителствени организации от Разград, които работят с младежи като сдружение „Младежки форум 2001”, сдружение „ЖАНЕТА”, БЧК и СКБ „Вълци”, на Центрове за подкрепа на личностното развитие като Ученическа спортна школа „Руси Бухтев”, общински структури като Общински съвет по наркотични вещества и Превантивно-информационен център, както и на институции като Регионална библиотека „Проф. Боян Пенев”-гр. Разград. 

Заместник областният управител Евгени Драганов заяви, че Областната администрация-Разград води последователна политика в подкрепа на неправителствените организации като съдейства за реализиране на техни проекти и инициативи.Той подчерта, че Областна администрация-Разград изпълнява ежегоден план за развитие на младежта и подкрепя младите хора като им дава възможност да се включват в стажове в администрацията по програми като „Старт в кариерата”, „Студентски практики”, „Ученически практики” и други.

Николай Цолов – ръководител на проекта и председател на сдружение „Свободен младежки център” и Радост Раданова – експерт по младежки политики направиха презентация на проекта.

Проведена беше дискусия с активното участие на всички присъстващи, по време на която бяха генерирани идеи за критерии и механизми за оценяване на общинската политика в сферата на младежта.

Това е първото събитие в град Разград в рамките на проекта, като предстои реализиране и на други дейности в града ни.