Луди пари от интернет вади Азис. 20 милиона гледания събра новата песен на певеца, пише "България Днес". Много хора оплюха Азис, че е стигнал толкова гледания, а песни на Шарл Азнавур, не повече от 4-5 милиона. Никой не се сети да отбележи обаче, че с международната слава на Азис в сайта Ютюб (Азис има фенове на целия Балкански полуостров) идват и парите. За всеки 1000 гледания в Ютюб Азис прибира 1 долар.
Стига само каналът, който излъчва видеото да има рекламно партньорство с Ютюб, парите идват по схемата „колкото повече гледания, толкова повече пачки“.
Бърза сметка показва, че само от шест песни Азис вади 80 хиляди долара! Парчетата „Хабиби“ с 20 милиона, „Мразиш“ със 17 милиона, „Сен Тропе“ 15 600 000, „Хоп“ 11 380 000, „Евала“ 9980000 и „Пий цяла нощ“ 7145000 са с общ брой 80 милиона.
Тарифата от долар обаче е минималната. Ако между канала, който качва и излъчва клипчетата, и Ютюб, се постигне споразумение за по-лъскави реклами, цената може да скочи. Интернет експерти дават за пример, че за реклама на тузарски часовници може да се дадат 10-12 хиляди долара на милион гледания.
Стига само каналът, който излъчва видеото да има рекламно партньорство с Ютюб, парите идват по схемата „колкото повече гледания, толкова повече пачки“.
Бърза сметка показва, че само от шест песни Азис вади 80 хиляди долара! Парчетата „Хабиби“ с 20 милиона, „Мразиш“ със 17 милиона, „Сен Тропе“ 15 600 000, „Хоп“ 11 380 000, „Евала“ 9980000 и „Пий цяла нощ“ 7145000 са с общ брой 80 милиона.
Тарифата от долар обаче е минималната. Ако между канала, който качва и излъчва клипчетата, и Ютюб, се постигне споразумение за по-лъскави реклами, цената може да скочи. Интернет експерти дават за пример, че за реклама на тузарски часовници може да се дадат 10-12 хиляди долара на милион гледания.