Спокойно може да приемем, че това е лебедовата песен на Continental GT, тъй като съвсем скоро очакваме Bentley да пусне ново поколение на модела, вероятно още края на тази година. Но пък старото си отива с гръм и трясък. С гръм от 700 к.с. Това е най-мощното и най-бързо Bentley, което компанията е произвеждала. И изглежда страховито. За задвижването се грижи познатия битурбо 6,0-литров W12 двигател, но турбините са по-големи, благодарение на което е постигната спомената вече мощност. Далеч по-впечатляващ е параметърът максимален въртящ момент: 1020 Нм! Благодарение на тези параметри, Supersports ускорява от 0 до 96 км/ч за 3,4 секунди, а стрелката на скоростомера спира на 336 км/ч. Bentley ще предлага Supersports и като кабриолет, като ускорението там трае 3,7 сек, а максималната скорост е 330 км/ч. Тези параметри са невероятни, тъй като този автомобил тежи колосалните 2746 кг, а кабриолетът е още по-тежък - 2896. Мощността на двигателя се предава към четирите колела посредством 8-степенна трансмисия. Системата 4х4 е заводски настроена да разпределя въпросните 1020 нютон метра в съотношение 40/60 съответно към предната и задната ос, но това съотношение варира постоянно в зависимост от условията на сцепление. Supersports се е сдобил с версия на системата за разпределение на въртящия момент между колелата, която за пръв път бе лансирана в Continental GT3-R. Тази система прилага индивидуално спирачно усилие върху отделните колела в завой. Тракшън контролът също е уникален за Supersports. Външно, Supersports носи нови предни и задни брони, широк страничен праг, черни ауспуси и антикрило отзад. Карбон-керамичните спирачни дискове са монтирани зад уникални 21-цолови джанти, „обути” с гуми с размер 275/35. Интериорът е трицветен, шарката на тапицерията по седалките е панелите на вратите е диамантена. Воланът е скоростният лост са уникални за Supersports, тапицирани с Alcantara. Ако този интериор не е достатъчно изтънчен за вкуса ви, майсторите на кожата в Mulliner ще го направят по ваш образ и подобие. Цената? Ако се интересувате, значи не може да си го позволите. Тя ще стане ясна, когато моделът бъде представен на започващия тези дни Автомобилен салон Детройт 2017. Коментирай