Google официално потвърдиха, че са се съгласили да придобият компанията Anvato, притежаваща атрактивна технология за кодиране, редактиране, публикуване и разпространение на видео клипове между различни платформи, пише digital.bg. За в бъдеще нейните служители ще се присъединят към Cloud Platform екипа на технологичният гигант, като на този етап не разполагаме с данни за финансовите параметри на сделката. Едни от най-големите клиенти на Anvato са имена като Fox Sports, Bravo, HGTV, Univision, CBS, MSNBC и NBCUniversal, използващи нейните алгоритми, за да излъчват на живо предаванията си в интернет, предаде TechCrunch.
 
Още от Digital: Kaкво е Facebook Live и как работи
 
Иновативната технология на компанията позволява да се редактират клиповете директно в облака, но също да се добавят реклами към тях, да се включват функции като Pay-Per View, TV Everywhere и плащания с различни абонаментни планове. По този начин тя разполага с напълно завършена услуга за създаване, споделяне и редактиране на видео, както и инструменти за генериране на приходи от тях, като това е нещо, с което Google в момента не разполага. В последните месеци от Facebook инвестират сериозно в този сегмент и по всичко личи, че компанията иска да се конкурира по-успешно с нея в сферата на онлайн видеото.
 
По този начин представителите на CloudPlatform дивизията на Google ще работят съвместно с колегите си от Anvato, за да предоставят ефективни облачни решения, които да задоволяват мултимедийните желания на бизнес потребителите. Oт Google искат да им позволят те да могат да излъчват, гледат и споделят на живо съдържание независимо от устройството си, а също и да имат постоянен достъп до любимите си телевизионни предавания. Придобиването на Anvato е и поредната сериозна стъпка на компанията в нейния опит да се превърне в по-сериозен фактор в развлекателната индустрия.