Българка федерация по мотоциклетизъм награди шампионите за изминалия сезон. На свиканата пресконференция присъстваха всички призьори в отделните класове. Ето кои са те:
МОТОКРОС
При най-малките участници от клас 65сс, в равностойна битка през целия сезон, Кристиян Иванов (Тексим Моторспорт) и Димитър Грозданов (МХ рейсинг Симитли) си размениха по една титла за сезона – Кристиян в републиканския, а Димитър в балканския шампионат. Жулиан Георгиев (Мотоспорт Варна) успя в клас 85сс да завоюва и двете титли в условията на сериозна конкуренция и оспорвана борба. В клас МХ2 на републиканския шампионат Хакан Халми (МСК Севлиево) спечели титлите и при младежите и при мъжете в своята дебютна година, но Валентин Роглев (МСК Панчо Рейсинг Тийм) направи същото в Балканския шампионат и двамата разделиха подиумите за двата шампионата по време на награждаването в началото на декември.
Клас МХ1 видя петата поредна шампионска титла на Николай Йовчев (Несебър Мото) в републиканския шампионат, където неговият основен конкурент Тодор Тотев (МСК Севлиево) до последно преследваше Николай с желанието да развали тази негова шампионска серия. Тодор обаче в края на сезона трябваше да се примири с престижната шампионска титла на клас МХ1 в Балканския шампионат и да запази намеренията си на републиканско ниво за следващия сезон. При пилотите от клас МХ, Мартин Тодоров (МСК Калабак 1969) доказа, че е един от най-опитните пилоти в тази категория, спечелвайки републиканското злато, а Веселин Малинов (МСК Панчо Тейсинг Тийм) взе три от възможните четири златни отличия в класовете МХ и МХ Ветерани за Балканския шампионат и МХ40 за републиканския.
Отборните титли за 2015 везе Тексим Моторспорт - Драгичево при юношите, МСК Севлиево - Севлиево при мъжете и МСК Панчо Рейсинг Тийм – Гоце Делчев за клас МХ.
В Световния шампионат по мотокрос в клас МХ2, България бе представена от двама състезатели с катарски състезателни лицензи – Петър Петров, който завърши на престижното 10-то място в крайното класиране на шампионата (18 кръга), спечелвайки и исторически подиум през годината. Вторият ни пилот бе Майкъл Иванов, който в своята първа година в СШ спечели и първите си точки от световно в кариерата си.
МОТОЦИКЛЕТИЗЪМ НА ПИСТА
Движеща фигура в най-малката кубатура на клас SP125 бе Милен Георгиев (Рейсинг Тийм Плевен), който не пожали сили и средства през сезона, но в крайна сметка завоюва и двете титли за годината. В клас SuperSport 600, за поредна година шампионът не бе български състезател, но Бойко Божинов (Тийм Гис) успешно се окичи с двете вицешампионски титли за сезона в републиканския и балканския шампионат.
Голямата интрига на годината бе в клас SuperBike, където в своята дебютна година, най-успешният български състезател до момента в дисциплината СуперМото – Ангел Караньотов (Зедмото) спечели републиканската титла в остра конкуренция и по този начин стана първият български състезател печелил титли в три дисциплини – писта, мотокрос и СуперМото.
Красен Кънчев (АИТ Рейсинг Тийм) обаче, направи един силен сезон при 1000-кубиковите машини и спечели балканското отличие, успоредно с не малко стартове в Алпе Адриа пистовия шампионат. Във формулата на двата класа Formula 600 и Formula 1000 сериозно разбъркване доведе до разпределението на отличията: при по-малката кубатура 600, Емил Андреев (Камикадзе Плевен) взе републиканското отличие, а Павел Драганов (Мото Клуб Троян) взе балканското злато.
Във Formula 1000, Михаил Атанасов (Щил Рейсинг Шумен) спечели националния приз в не-леката конкуренция на дебютанта в хилядарките - Красимир Михайлов (Мото Клуб Троян) който пък се наложи на балканско ниво. В „туристическия“ клас Скутери, след една година пауза от шампионата Пламен Христов от „Христови Рейсинг Плевен“ отново прибра трофея на шампиона.
СУПЕРМОТО
В SM Junior класовете 65сс и 85сс Золтан Ордог и Дениз Ончу завоюваха шампионските титли, Димитър Петров (Мото Спорт Сливен) спечели бронзовото отличие от Европейския шампионат. Хакан Халми (МСК Севлиево) стана Европейски шампион в клас S3 (250сс) след като поправи грешките си от 2014-та, а в отсъствието на Караньотов, Александър Георгиев бе непоклатим на първата позиция от първата до последната обиколка на всяко състезание.
МОТОКРОС
При най-малките участници от клас 65сс, в равностойна битка през целия сезон, Кристиян Иванов (Тексим Моторспорт) и Димитър Грозданов (МХ рейсинг Симитли) си размениха по една титла за сезона – Кристиян в републиканския, а Димитър в балканския шампионат. Жулиан Георгиев (Мотоспорт Варна) успя в клас 85сс да завоюва и двете титли в условията на сериозна конкуренция и оспорвана борба. В клас МХ2 на републиканския шампионат Хакан Халми (МСК Севлиево) спечели титлите и при младежите и при мъжете в своята дебютна година, но Валентин Роглев (МСК Панчо Рейсинг Тийм) направи същото в Балканския шампионат и двамата разделиха подиумите за двата шампионата по време на награждаването в началото на декември.
Клас МХ1 видя петата поредна шампионска титла на Николай Йовчев (Несебър Мото) в републиканския шампионат, където неговият основен конкурент Тодор Тотев (МСК Севлиево) до последно преследваше Николай с желанието да развали тази негова шампионска серия. Тодор обаче в края на сезона трябваше да се примири с престижната шампионска титла на клас МХ1 в Балканския шампионат и да запази намеренията си на републиканско ниво за следващия сезон. При пилотите от клас МХ, Мартин Тодоров (МСК Калабак 1969) доказа, че е един от най-опитните пилоти в тази категория, спечелвайки републиканското злато, а Веселин Малинов (МСК Панчо Тейсинг Тийм) взе три от възможните четири златни отличия в класовете МХ и МХ Ветерани за Балканския шампионат и МХ40 за републиканския.
Отборните титли за 2015 везе Тексим Моторспорт - Драгичево при юношите, МСК Севлиево - Севлиево при мъжете и МСК Панчо Рейсинг Тийм – Гоце Делчев за клас МХ.
В Световния шампионат по мотокрос в клас МХ2, България бе представена от двама състезатели с катарски състезателни лицензи – Петър Петров, който завърши на престижното 10-то място в крайното класиране на шампионата (18 кръга), спечелвайки и исторически подиум през годината. Вторият ни пилот бе Майкъл Иванов, който в своята първа година в СШ спечели и първите си точки от световно в кариерата си.
МОТОЦИКЛЕТИЗЪМ НА ПИСТА
Движеща фигура в най-малката кубатура на клас SP125 бе Милен Георгиев (Рейсинг Тийм Плевен), който не пожали сили и средства през сезона, но в крайна сметка завоюва и двете титли за годината. В клас SuperSport 600, за поредна година шампионът не бе български състезател, но Бойко Божинов (Тийм Гис) успешно се окичи с двете вицешампионски титли за сезона в републиканския и балканския шампионат.
Голямата интрига на годината бе в клас SuperBike, където в своята дебютна година, най-успешният български състезател до момента в дисциплината СуперМото – Ангел Караньотов (Зедмото) спечели републиканската титла в остра конкуренция и по този начин стана първият български състезател печелил титли в три дисциплини – писта, мотокрос и СуперМото.
Красен Кънчев (АИТ Рейсинг Тийм) обаче, направи един силен сезон при 1000-кубиковите машини и спечели балканското отличие, успоредно с не малко стартове в Алпе Адриа пистовия шампионат. Във формулата на двата класа Formula 600 и Formula 1000 сериозно разбъркване доведе до разпределението на отличията: при по-малката кубатура 600, Емил Андреев (Камикадзе Плевен) взе републиканското отличие, а Павел Драганов (Мото Клуб Троян) взе балканското злато.
Във Formula 1000, Михаил Атанасов (Щил Рейсинг Шумен) спечели националния приз в не-леката конкуренция на дебютанта в хилядарките - Красимир Михайлов (Мото Клуб Троян) който пък се наложи на балканско ниво. В „туристическия“ клас Скутери, след една година пауза от шампионата Пламен Христов от „Христови Рейсинг Плевен“ отново прибра трофея на шампиона.
СУПЕРМОТО
В SM Junior класовете 65сс и 85сс Золтан Ордог и Дениз Ончу завоюваха шампионските титли, Димитър Петров (Мото Спорт Сливен) спечели бронзовото отличие от Европейския шампионат. Хакан Халми (МСК Севлиево) стана Европейски шампион в клас S3 (250сс) след като поправи грешките си от 2014-та, а в отсъствието на Караньотов, Александър Георгиев бе непоклатим на първата позиция от първата до последната обиколка на всяко състезание.