Списание „Forbes” е съставило списък с имената на големите търговски марки, които имат повече от 3 500 магазина в САЩ. Въпреки това много от тях са започнали да затварят обектите си. Според уебсайта „Digital Economy“ възходът на продажбите по интернет е причината за спад на посетителите в търговските центрове, което води до значително по-ниски резултати за марките. Големите търговски пространства започват да навлизат в криза поради множеството магазини, които се затварят. Един от най-известните молове в САЩ- “ Macy’s“ ще затвори през следващите месеци стотици магазини и възнамерява да се специализира в търговията с обувки. Другият голям мулти-бранд, „Sears“ ще затвори още около четиридесет търговски обекта. Намаляването на продажбите и посещенията започват да се забелязват и в търговските центрове в Испания. Това накара марката „Zara” да напусне големите молове и да премине към магазини с по-диференцирани пространства. Същата тази стратегия е предприел и най-големият конкурент на „Inditex”. „Mango” отваря все повече магазини по улиците и по-малко в търговските центрове. Един от последните магазини, които отвори марката се намира на централната улица „Serrano” в Мадрид. Наблюдава се тенденцията на завръщане на марките към централните части на градовете, напускайки периферията. Дори и магазини с голяма площ, като например „Media Markt”, вече предпочитат да бъдат в центъра на града. Сега стратегията на моловете е да предлагат по-ниски наеми и апетитни оферти на големите вериги супермаркети и множеството търговски марки на „Inditex” с включена силна търговска реклама сред обществото.