Представителите на испанската фирма "„Индра Системас С.А”, която въвежда електронната система в градски транспорт, в момента са на обяд в Пловдив. Те са дошли по настояване на община Пловдив, за да видят защо системата, която струва 19 млн.лв. с ДДС, тръгна с фал страт. Карти се продават само в едно бюро- в кметството на "Централен", електронните табели на спирките дават погрешна информация или изобщо не работят, не във всички автобуси има електронни табла с напдиси и работещи валидатори.
Шефовете на проекта бяха досега в Центъра за градската мобилност в бившия хотел на Ванко 1, но са си тръгнали. От 14 до 17 часа в Испания има сиеста (почивка).
От утре екипи, съставени от испански и пловдивски специалисти, започват съвместни проверки по спирките и автобусите. Испанците са дошли за една седмица, научи Марица.бг. Целта е да установим заедно къде е причината , затова че системата не е влязла напълно, обясни ръководителят на транспортния проект и шеф на Общинското предприятие по транспорта Борислав Кръстев. Той допълни, че електронната система е с 5 години гаранционен срок и всички нередности трябва да бъдат отстранени за сметка на фирмата изпълнител. Между 20 и 25 автобуса не са оборудвани с монитори и валидатори. Другият проблем е, че шофьорите забравят да въведат данните преди да излязат от гаража. За тези пропуски превозвачите ще носят отговорност, след като не са се чекирали, няма да получат и пари за изминатия пробег, предупреди Борислав Кръстев.
Прочетете още
- 19:57 Никола Цолов подкара първия си болид от F1 в сърцето на София СНИМКИ и ВИДЕО
- 21:00 8 учтиви начина да откажем покана за събитие
- 09:00 Градусите скачат, а с тях и рискът за колата: как да подготвим автомобила за екстремните жеги
- 08:00 Eдин от основните митове за опасностите от кафето е развенчан