Изцяло новият Kia Niro ще осъществи европейския си дебют на 1 март по време на 86-ото международно автомобилно изложение в Женева. Практичният му и същевременно компактен външен вид се допълва от енергийната ефективност на модерната задвижваща система. Моделът съвместява екологични технологии с двигатели от ново поколение. Хибридната система на Niro включва 1.6-литров GDI бензинов двигател с директно впръскване, литиево-полимерна батерия, 32 kW електромотор и 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител. Целта на инженерите на марката е да достигнат ниво на вредни емисии СО2 от 89 г/км.
Майкъл Кол, Главен оперативен директор на Kia Motors Европа коментира: „С Niro ще предложим на потребителите една прекрасна комбинация от практичност, модерен стайлинг и нов, ефективен хибриден двигател. Kia Niro заема позиция в сегмента на хибридните кросоувъри с характерно ниски емисии, което определено ще привлече съвременните европейски потребители."
Коул добави: „Броят на реализираните хибридни автомобили в Европа се е увеличил двойно за последните 5 години, като до 2020г. се очаква пазарът да генерира 700 000 продажби. С лансирането на Niro компанията ще отговори на нарастващото търсене на превозни средства с алтернативно гориво, което ще спомогне за осъществяване на глобалната ни за 2020 г. цел, а именно да подобрим общата горивна ефективност с до 25% на цялата моделна гама спрямо нивата от 2014 г.”
Изцяло новото попълнение в гамата на марката, без предходен аналог – Ниро, е практично и същевременно изключително привлекателно автомобилно предложение в сегмента на хибридните кросоувъри. Стайлингът на модела е разработен в дизайнерските центровете на „Киа” в САЩ и Корея.
Майкъл Кол, Главен оперативен директор на Kia Motors Европа коментира: „С Niro ще предложим на потребителите една прекрасна комбинация от практичност, модерен стайлинг и нов, ефективен хибриден двигател. Kia Niro заема позиция в сегмента на хибридните кросоувъри с характерно ниски емисии, което определено ще привлече съвременните европейски потребители."
Коул добави: „Броят на реализираните хибридни автомобили в Европа се е увеличил двойно за последните 5 години, като до 2020г. се очаква пазарът да генерира 700 000 продажби. С лансирането на Niro компанията ще отговори на нарастващото търсене на превозни средства с алтернативно гориво, което ще спомогне за осъществяване на глобалната ни за 2020 г. цел, а именно да подобрим общата горивна ефективност с до 25% на цялата моделна гама спрямо нивата от 2014 г.”
Изцяло новото попълнение в гамата на марката, без предходен аналог – Ниро, е практично и същевременно изключително привлекателно автомобилно предложение в сегмента на хибридните кросоувъри. Стайлингът на модела е разработен в дизайнерските центровете на „Киа” в САЩ и Корея.