Koenigsegg показа своя прототип за Regera на изложението в Женева през 2015, а сега той е готов да се появи на пазара. Финалната версия изглежда почти по същия начин, но по данни на Koenigsegg разликите с прототипа са над 3000. Мощността на моторите е 1000 киловата или 1341 конски сили. С тяхна помощ Regera достига 100 километра в час от спряло положение за 2,8 секунди и развива над 400 километра в час.
Теглото на купето е едва 1590 килограма, което включва масла, гориво, охлаждащи и други течности. Без тях масата е 1470 килограма.
Regera няма скоростна кутия, тъй като Koenigsegg използва специална технология, която нарича Direct Drive.
Освен, че е готов за пистата, шведският суперавтомобил е подходящ и за по дълги пътувания. На борда му има мултимедийна система с Apple CarPlay и Wi-Fi, камера улесняваща паркирането на заден ход и други опции подобряващи комфорта.
В автомобила е заложена и хидравличната система Autoskin, която позволява автоматичното отваряне на вратите, капака в предницата и капака на двигателя в задницата.
cars.bg
Теглото на купето е едва 1590 килограма, което включва масла, гориво, охлаждащи и други течности. Без тях масата е 1470 килограма.
Regera няма скоростна кутия, тъй като Koenigsegg използва специална технология, която нарича Direct Drive.
Освен, че е готов за пистата, шведският суперавтомобил е подходящ и за по дълги пътувания. На борда му има мултимедийна система с Apple CarPlay и Wi-Fi, камера улесняваща паркирането на заден ход и други опции подобряващи комфорта.
В автомобила е заложена и хидравличната система Autoskin, която позволява автоматичното отваряне на вратите, капака в предницата и капака на двигателя в задницата.
cars.bg