Нов за българския ефир риалити формат стартира идния месец. Името му е „Шеф под прикритие” и ще бъде излъчен в ефира на Нова телевизия.
През февруари в продължение на четири седмици зрителите ще станат свидетели на невероятните истории на 8 началници на компании, които напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от служителите си.
„Шеф под прикритие” е само първата изненада от изключително богатата палитра от шоу програми и предавания, които сме подготвили”, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на „Нова броудкастинг груп”.
Хитовият английски формат се радва на огромен зрителски интерес повече от 5 години. Предаването е обиколило целия свят и е завладяло сърцата на милиони зрители от САЩ, Канада, Австралия, Израел, Австрия, Германия, Франция, Норвегия, Испания и Полша.
Огромно се явява предизвикателството собственици или изпълнителни директори на фирми да сменят лъскавите си костюми с работни гащеризони, както и удобните офиси с коренно различна среда и условия за работа.
Представете си например, собственик на голяма верига за бързо хранене, който започва работа под прикритие като помощник в кухнята и разносвач, при това напълно доброволно. Целта на смяната е, за да разберат шефовете как работят техните компании, как се е променил същинският бизнес, от който са се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка в резултат на мениджърската си позиция.
В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си. А дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени, или напротив – повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без да знаят, че това е той.
В световен мащаб сред шефовете, преобразили се във формата и започнали от нулата, са изпълнителните директори на добре познати за нас големи автомобилни и хранителни компании, производители на банани, авиокомпании.
Това е и първият сезон на хитовото шоу в България, което ще бъде продуцирано от „Супернова медия”.
През февруари в продължение на четири седмици зрителите ще станат свидетели на невероятните истории на 8 началници на компании, които напускат своите удобни офиси и започват работа на възможно най-ниско ниво в собствените си фирми, напълно преобразени, с цел да не бъдат разпознати от служителите си.
„Шеф под прикритие” е само първата изненада от изключително богатата палитра от шоу програми и предавания, които сме подготвили”, коментира Вики Политова, главен оперативен директор на „Нова броудкастинг груп”.
Хитовият английски формат се радва на огромен зрителски интерес повече от 5 години. Предаването е обиколило целия свят и е завладяло сърцата на милиони зрители от САЩ, Канада, Австралия, Израел, Австрия, Германия, Франция, Норвегия, Испания и Полша.
Огромно се явява предизвикателството собственици или изпълнителни директори на фирми да сменят лъскавите си костюми с работни гащеризони, както и удобните офиси с коренно различна среда и условия за работа.
Представете си например, собственик на голяма верига за бързо хранене, който започва работа под прикритие като помощник в кухнята и разносвач, при това напълно доброволно. Целта на смяната е, за да разберат шефовете как работят техните компании, как се е променил същинският бизнес, от който са се отдалечили с течение на времето и са изгубили първоначалната връзка в резултат на мениджърската си позиция.
В края на вълнуващата седмица шефовете разкриват своите самоличности в емоционални срещи със служителите си. А дали служителите ще бъдат мъмрени, наказани или дори уволнени, или напротив – повишени и възнаградени, ще зависи изцяло от тяхното трудолюбие и отдаденост, които са демонстрирали пред шефа си, без да знаят, че това е той.
В световен мащаб сред шефовете, преобразили се във формата и започнали от нулата, са изпълнителните директори на добре познати за нас големи автомобилни и хранителни компании, производители на банани, авиокомпании.
Това е и първият сезон на хитовото шоу в България, което ще бъде продуцирано от „Супернова медия”.