Започва нов процес за обновяване на търговски комплекс Мол „Галерия“. По проекта ще работят Къртис Кауърд, Управляващ съдружник и Главен изпълнителен директор на компания Arceland и Гергана Колибанекова, Лизинг мениджър на консултантска компания Риджънтс Пропърти Адвайзърс ЕАД.
Arceland са решили да инвестират силите и средствата си в български мол, защото България има една от най-добре развиващите се икономики в света.
Последните 20 години са изключителни в много отношения, а следващите 20 са още по-очаквани. Пловдив също е изключителен. Освен, че е културна столица, е центърът на икономическото развитие в страната. Идеята производството да се изкара в околностите на града, а в централната му част да се запази богатата културата и специфичната архитектура е много добра, обясни г-н Кауърд.
Той призна, че причината за фалита на Мол „Галерия“ е че в началото започна с добра идея, но не добро изпълнение. Сега предстои пълно ново обновление. През последните 2 години екипът е мислил новата концепция. Първо ще се ремонтира сграда А в западната част на имота, която ще се превърне в 12 000 кв. м. офис пространство. Стълбището ще бъде премахнато и заменено от 3 нови асансьора, на всеки етаж ще бъдат поставени широки прозорци.
Колкото до голямата сграда (търговското пространство) тя ще отвори в първото тримесечие на следващата година. Все още не може да се каже кои ще са наемателите, но подборът е ясен. Успешният микс от наематели е 30% ключови наематели, които са големи компании, заемащи по-голяма площ, но плащащи по-малки наеми и 70% малки компании, които заемат по-малка площ, но плащат по-високи наеми. Имената на брандовете ще бъдат обявени по-късно през лятото.
Освен магазини, молът ще разполага с лайф стайл пространства, игрища за деца, заведения за обществено хранене, паркинг с 1 300 паркоместа и други атракции. Колкото до Кино център – такъв няма да има.
Компания Arceland се отказва от тази придобивка, защото кино индустрията се развива скоростно, а разходите за изграждане на зали нарастват значително и не искат да инвестират в нещо, което след 15-20 години няма да е актуално. За сметка на това, компанията смята да изгради и културна програма, която ще е в съюз с IT бранша.
Вече е ясно и новото име на комплекса. Екипът е решил да направи нещата по малко по-различен начин този път – да позволи на пловдивчани сами да изберат наименованието. След участието на 3 700 души и стотици предложения, фаворитът е избран. Молът ще се казва Plovdiv Plaza!
Днес бяха наградени и тримата победители от кампанията – Даниела Димитрова, която получи ваучер на стойност 500 лв. за пазаруване в мола, Теодор Наков, който получи ваучер на стойност 1 000 лв. и Елена Бакалска, която ще има възможността да посети Париж за два дена в началото на месец май, като разходите до 1000 евроще бъдат поети от компанията.
Други закачливи предложения за имена са били МолЪ, мол Филибето, Айляк мол, Майна мол, Gusto Mall, Под тепето, Friend’s Zone и други.
Така, от компанията смятат да превърнат сградата в най-модерният и голям мол в Пловдив.
Прочетете още
- 10:00 "Не можем да спим": Глутници кучета тормозят нощем жители на Велико Търново ВИДЕО
- 08:28 Каскада! Кола се заби във витрина в София СНИМКА
- 09:00 Винтидж покъщнина на тротоар и... валута в чекмедже в столичния кв. "Борово"
- 16:00 Убиват кучета с отрова в Сопот: Сигнали от граждани и неизвестност около действията на институциите