Община Пазарджик разполага от днес с кол-център за обслужване на граждани, фирми и институции, съобщават от администрацията. Системата е с възможност за входящи и изходящи обаждания, справки, както и обслужване и по други комуникационни канали – E-mail, SMS, гласови съобщения, чат на живо.
Освен чрез сайта на Община Пазарджик, гражданите вече ще могат да се свържат и с Контактния център на: телефон 034/96 96 96. На него могат да се подават сигнали за почти всички услуги на общинската администрация.
Достъпът на гражданите до дежурния телефон е 24 часа в денонощието, като в периода от 8,30 ч. - 20,30 ч. ще се свързват директно с оператор, а след това ще имат възможност да оставят съобщения на телефонен секретар.
Прочетете още
- 19:17 Бащата на Сияна: Детенцето ми е било обрано в болницата, след като е починало
- 18:00 Шуменската пантера с хит в нейна чест. Сюжетът от сафари прерасна в чалга химн ВИДЕО
- 19:00 Появата на числото 1010 в живота ви вещае ново начало в любовта и кариерата
- 19:10 Първа реакция на България за конфликта в Иран и включването на САЩ