Глобалният партньор на Формула 1 - „Хайнекен“ смята, че спортът трябва да развива по-сериозно азиатския пазар с цел по-голяма експанзия. Изявлението дойде от старшия бранд директор на пивоварната Джанлука ди Тондо. „Нашата марка е супер силна в Европа – ние сме родени там и сме европейци. Пазарът на бъдещето обаче е в Азия“, смята шефът. „Това е стратегическа област за нас и сега да имаме 7 състезания в тази част от света е фантастично. Страстта към Формула 1 в Азия е голяма. Къде бих добавил още едно състезание в календара? Това е много лесно. Отново ще е в Азия и по-специално Виетнам.“ „Ние имаме много силно присъствие там чрез местен партньор, а те ни гостуваха на „Монца“ и си прекараха супер“, допълни Ди Тондо. Коментирай