Първият брой на сп. „Плейбой” с новата му"облечена" концепция вече е на пазара в САЩ и Великобритания, пише “Индипендънт”. Миналата година директорите на медийната империя решиха дамите на снимките в списанието вече да са облечени. Корицата на новата концепция е полуголо селфи на интернет сензацията Сара Макданиел. Тя стана известна с провокативните си снимки в социалната мрежа „Инстаграм”. „Идеята е да ме видите с очите на моето гадже”, обясни тя.

Корицата с Макданиел, която имитира илюстрирано съобщение от програмата „Снапчат”, подчертава новата идея на „Плейбой” да се насочи към по-младите, отраснали в интернет аудитории. Издателите ще спрат и обработката на снимките с „Фотошоп”, което създава познатия неестествено съвършен вид на кожата и формите на моделите.

От компанията обясниха идеите си с факта, че интернет отдавна e завладял напълно сферата на порнографията и вече недостатъчно хора се интересуват от голотата в печатен формат.

Частичното „обличане” на моделите на „зайчетата” на „Плейбой” по никакъв начин не означава, че снимките няма да имат провокативен характер, както е видимо и на новата корица. Освен Макданиел новият брой включва и фотосесия на младата Дрий Хемингуей, правнучка на легендарния писател и Ърнест Хемингуей, която е и първата облечена "плеймейтка".