С добра държавна маркетингова стратегия и правилна рекламна политика, в следващите 3-4 години град Пловдив може да се превърне в предпочитана туриститеческа дестинация за около 3 млн. афроамериканци. Това заяви в интервю за Дарик радио Брайън Браун, който е президент и основател на американска консултанстка компания, която се занимавам основно с търсене и създаване на туристически продукти и дестинации за афроамериканците в Съединените американски щати.
По думите на Браун, който е в Пловдив за седмата Международна среща на туроператорите, само за миналата година, над 7 млн. афроамериканци са пътували отвъд океана за празници и почивки, като са похарчили над 53 милиарда долара.
Той бе категоричен, че едно от задължителните условия за привличането на този контингент от туристи към града е увеличаването на международните полети от летище „Пловдив“.
Браун подчерта и нуждата от лека промяна в рекламните брошури за СПА хотели и места за почивки. Според него в тях трябва да бъдат включени снимки и изображения на афроамериканци и хора от различни етноси. „Част от маркетинговата стратегия може да включва известни радио или телевизионни цветнокожи водещи в Америка да бъдат привлечени да рекламират Пловдив в предаванията си“, допълни още Брайън Браун.
Прочетете още
- 17:06 Отцепиха главната улица в Пловдив СНИМКИ
- 18:00 Кражба без капка съвест: Мъж обра баща с дете и тръгна да тегли пари СНИМКИ
- 19:15 Доброволци от "Браво Пловдив" ремонтираха компрометиран участък до кампуса на ПУ СНИМКИ
- 19:00 Такси блъсна дете в Русе и избяга – ММА боец заплаши с протести, ако шофьорът не бъде открит