Пловдив отново се представя като конкурентна европейска  туристическа дестинация на голямото международно туристическо изложение за професионалисти  World Travel Market.

Пространството в експозиционния център, на което се представя страната ни, е с площ близо 296 кв. метра. Община Пловдив има свое рекламно-информационно бюро  в  националния щанд на България, заедно с 23 туроператора, общини и организации. 

Основният акцент в представянето е Пловдив – Европейска столица на културата 2019. На щанда посетителите могат да получат информация за най-интересните фестивали, мащабни спектакли и събития от програмата на Пловдив 2019. 

Министърът на туризма Николина Ангелкова откри българския щанд и подчерта, че за трета поредна година страната ни отчита рекордни данни за брой международни туристи и приходи в сектора. 

Форумът в Лондон събира над  5000 изложители от цял свят.