Пловдив отново се представя като конкурентна европейска туристическа дестинация на голямото международно туристическо изложение за професионалисти World Travel Market.
Пространството в експозиционния център, на което се представя страната ни, е с площ близо 296 кв. метра. Община Пловдив има свое рекламно-информационно бюро в националния щанд на България, заедно с 23 туроператора, общини и организации.
Основният акцент в представянето е Пловдив – Европейска столица на културата 2019. На щанда посетителите могат да получат информация за най-интересните фестивали, мащабни спектакли и събития от програмата на Пловдив 2019.
Министърът на туризма Николина Ангелкова откри българския щанд и подчерта, че за трета поредна година страната ни отчита рекордни данни за брой международни туристи и приходи в сектора.
Форумът в Лондон събира над 5000 изложители от цял свят.
Прочетете още
- 14:20 С чаша кафе заловиха мъжа, блокирал Пловдив за часове! ВИДЕО
- 13:00 Няма край! Кучетата на Йордан Лечков "изкормиха" йорки в Сливен
- 12:00 Жена в инвалидна количка: Днес градският транспорт не работи. Трудно е, нали?
- 10:57 Скутаре трети ден без лекар – джипито се оказа свързано с разследване на злоупотреби