Германска компания се извини заради реклама, която на мнозина се стори расистка.
Компанията Super Dickmann's публикува в събота снимка, повлияна от темата на дена - сватбата на принц Хари с Меган Маркъл.
Един от най-популярните продукти на Super Dcikmann's - Schokokuss (Шоколадова целувка) бе пременен в сватбена рокля, а в поста си компанията пише "Какво чакате? Не ви ли се иска и вие да бъдете Меган днес".
И Facebook потребителите не закъсняха и обвинииха компанията в расизъм, пише BBC.
Компанията по-късно изтри снимката, която вече беше споделена десетки пъти и се извини.
Говорител на компанията заяви, че постът е бил "глупав и смущаващ".
"Много се извиняваме! Светът на "Super Dickmann's е пъстър, разнообразен и далеч от расизма", заявиха от компанията.
Шоколадовата целувка често е наричана "negerkuss" (целувката на тъмнокожия) от по-възрастното поколение в Германия.
А това далеч не беше първото расистко "провинение" в Германия около произхода на Меган Маркъл.
Обществената ZDF на няколко пъти по време на прякото излъчване на сватбата описа булката като "екзотична", а по-късно отбеляза, че госпъл хорът пеел "красиво черно".
Прочетете още
- 16:00 Граждани с ултиматум към АПИ заради прокълнато кръстовище край Карлово
- 19:58 Тежка катастрофа на Подбалканския път, има ранени
- 15:00 „Яка мръвка" с як морал: магазин в София издирва клиенти, за да им върне… 6,20 лв.
- 14:00 Банички, цигари, цветя и... пълен блокаж: Хаос по бул. "Черни връх" в София