Искате ли тениска , с която да ви гледат малко странно, защото не се вижда някой да носи такава всеки ден на Главната? Имате няколко опции : вземете тениска скъсайте я на няколко места , намажете я с боя и давайте смело по улиците , ако пък не ви се рискува просто идете до „Капана” и си изберете уникално предложение в шопчето „Whatamonstar”(Що за чудовище ООД).Марката предлага не само тениски , но и кецове, суитшърти, дънки и удобни анцугови горнища и долнища.
Началото на лейбъла, за който ви говоря, е не толкова отдавна - отпреди три години и половина, като всичко почва почти на шега. Единият от собствениците Иван, който е от Стара Загора, живеел и учил в Германия в продължение на десет години, след завръщането си в България се свързва с братовчед си – другият собственик от Пловдив Никола , споделя идеята как рисунките му да появят на тениски, да направят марка за дрехи. Бум! Стартът е даден. Разбира се на думи нещата винаги изглеждат по-лесно. В началото грешките са били ежедневие. С времето, обаче младежите се ошлайфат и почват да вдигат нивото. Така започват и първите продажби...в София. Тъй като е трудно още от начало да си позволиш да плащаш наем, „Whatamonstar” разпространяват своите продукти в партньорски мрежи в столицата. Първо с „Три Котаж”, в последствие с „Контрабанда” – магазин за ърбън мода и скейт и сноуборд екипировка, както и с урбан шопа „Брейкпойнт”.
След като набират енергиция и Иван и Никола поглеждат към Пловдив и то с идеята да си наемат помещение. В края на 2014 година те избират „Капана” за свой първи дом, но наемите и още не толкова събиращ хора квартал охлаждат страстите на момчета. Това е още преди голяма част от „Капана” да се е превърнала в пешеходна зона. Тогава обаче от приятелка Никола разбира за проекта на Общината в насока „Пловдив 2019”- „Установяване в „Капана” , където първата година от изпълнението му наемът на помещенията в квартала не се заплаща от търговци и артисти. С малко късмет и и помощ от Общината магазинчето е вече факт. След еуфорията по отврянето се надига друг проблем – човекопотока в квартала не е достатъчен за всички. Съоветно няколко важни стъпки напред помагат изключително много за развитието и възхода на всички „жители” на „Капана”. Първо това е създаването на пешеходната зона и организиранет на множество събития, от които много успешни като „Капана фест” и „Капана звучи”. “Whatamonstar” са с основна заслуга тези ивенти да се случат, а от там и съживяването на квартала. Разбира се да организираш събития от такъв ранг са нужни сериозни средства, но те все пак успяват.
Какво предстои? Иван и Никола се стягат за за летния сезон, нови фестивали, много хора ,но преди това те ще представят България със своя бранд на модно изложение в Санкт Петербург и като ще търсят излизане извън пределите на страната.
Вече няколко години след създаването на марката, отстрани лесно се вижда какво е да извървиш пътя от нулата. И докато в началото се чудиш как, къде и колко, а сега да гледаш свои продукти по кината (българския филм „11А” с Яна Маринова) и рап изпълнители като Бобо и Кристо да носят твоя лейбъл и поглеждаш към пазара извън страната, що за чудовище трябва да си?