В инфарктната съботна нощ, когато силният вятър принуди два самолета на компанията „Уиз еър” вместо в София да се приземят на летище „Пловдив”, човек на КНСБ е катастрофирал на път към аеропорта. Пловдивската аерогара се оказала тогава затворена от 22 часа до 6 часа сутринта и без служители заради извършени съкращения на персонала. Хората били вдигнати по тревога през нощта от директора Владимир Щърбанов и хукнали с личен превоз от домовете си към летището.
 
Един от събудените в 1,30 часа бил синдикалният лидер от КНСБ Николай Бозев. Той тръгнал от дома си в Пазарджик с колата си към аеропорта в Пловдив, но след моста над река Луда Яна по старото шосе Пазарджик – Пловдив катастрофирал, потвърди пред „Монитор” Николай Бозев. Причината били съборени от силния вятър дървета и клони, които не се виждали в неосветения участък на шосето. Според синдикалните лидери на КНСБ катастрофата си е чиста трудова злополука, тъй като Бозев е пътувал към работното си място.

„Слава Богу той е добре, но не дай си Боже следващия път, когато г-н Щърбанов реши да извика на пожар своите подчинени, какво ще се случи. А не дай си Боже въпросните два самолета, които са кацнали аварийно, какво щеше да се случи, ако не беше силният вятър, а действителна авария. Тогава какво правим с летище „Пловдив”?”, попита Боян Бойкински, председател на РС на КНСБ в Пловдив. По думите му „ако съкратените до момента служители на летището бъдат върнати от съда на работните си места, кой ще понесе отговорността за случващото се, тъй като говорим за сериозни суми?”. По думите му това положение на летище „Пловдив” не може да продължава.

42-а са служителите на летище Пловдив, които са съкратени от началото на ноември до момента. Част от тях са напуснали работа по взаимно съгласие. Това обявиха от КНСБ в Пловдив на специална пресконференция за съдбата на плодивския аеропорт. От КНСБ уточниха, че те не са давали съгласие за съкращения на синдикални членове и от работа бил махнат само един техен човек. От КТ „Подкрепа” обаче съкратените са над 10 и „те вече идват на консултации при нас”, обяви Боян Бойкински. Той уточни, че в същото време синдикалният лидер на „Подкрепа” на летището Драгиев се е издигнал в йерархията до ръководител отдел „Безопасност на полетите”.

„Ще последва затваряне на летището”, прогнозираха от КНСБ, като цитираха разговор с новия директор на аеропорта Владимир Щърбанов, който след назначаването си на поста през март им е казал, че на летище „Пловдив” от 150 човека трябва да останат на работа едва 50 души. „Защото до този момент от г-н Щърбанов и неговия екип виждаме единствено и само масови съкращения”, заяви Бойкински. По думите му от синдиката ще сезират Министерство на транспорта за редица нарушения на летище „Пловдив”, сред които и правилата за противопожарна безопасност.