"Покрай настоящите ремонти на булеварди в Пловдив и ударното премахване на каменната настилка (лично за мен голяма грешка), ви пиша за добри примери от София, където паважът не се отрича, а дори след ремонта се ползва".  Така започва писмото си до Марица.бг  нашият читател Костадин Калайджиев, който е пуснал и снимки.

"Снимките са от наскоро ремонтираната ул "Цар Иван Асен" в центъра на столицата - паркоместата по едопосочните улици са от паваж. Новоремонтираното кръгово на Руски паметник е пък окрайчено с каменна разделителна ивица между платното и тротоара, подходите също са паважни. Ремонтираните автобусни спирки в „Овча купел“ също са от паваж", посочва примери от София Костадин Калайджиев.

Той споделя, че преди години  е изпращал снимки до общината и е давал идеи, но получил отговор за несъвместимост между настилки от камък и асфалт. " Как така в Италия, Холандия и дори София съвместимост има, а в Пловдив не!? Как така в цяла Италия паважът не се заменя от асфалт и е идеално подреден и недрусащ. Говоря от опит. Там може, тук не – как така? Защо не се ползва чуждия опит на Италия и имаме идеално наредени паважни булеварди, а ги заменяме с много по-нетрайния асфалт, пита читателят на Марица.бг

 Той допълва, че докато в Пловдив упорито се премахват колкото се може повече от паважните настилки и не виждат повече бял свят под тепетата, масово в чужбина и дори в София паважът се ползва, реди качествено и уважава." Моля обърнете внимание на моите предложения и дано бъдат приети от вашите читатели. Бих искал да помоля да се уверите в правотата на твърденията от общината, че паважът на Пловдив не се продава навън, а всички премахнати се пазят на склад. До сега ползваните за паркове и сходни са пренебрежимо малки количества, сравнено с извадените и планираните за премахване тонове.", завършва Калайджиев