Млад и талантлив екип подготвят първото българско риалити, което ще надмине всички правени досега в страната ни. Това разкриха за ''ШОУ'', близки до основателите на идеята – Димитър Господинов, познат като един от емблематичните лица на „Фермата“ 1, и Ваня Джаферович – победител в последния сезон на „Сървайвър“ и участник в редица продукции, сред които „Биг брадър“ и „Като две капки вода“ .
 
Интересното е, че приятелството им датира преди появата им по телевизиите. Семейни приятели са повече от четири години. А идеята за тяхното риалити не датира от вчера – подготвяли са всичко през последните две години. 

Макар двамата все още да мълчат и да се опитват да скрият от медиите какво правят, наш репортер разбра още, че сред екипа им са имена, познати като „основни двигатели“ в много успешни риалити програми. 

По непотвърдена информация снимките на пилотните епизоди ще стартират през март и април. А дестинацията е едно от най-историческите места в България – гр. Копривщица.
От промото, което се появи в социалните мрежи, се разбира, че локацията не е избрана случайна, тъй като именно оттам е тръгнало и Априлското въстание чрез “Кървавото писмо”  което е основният контекст за старта му. 


Засега всички подробности остават в тайна, но ни беше потвърдено, че в момента се подготвя реализицията му. Концепцията е написана, ядрото от екипа е намерен, участниците за пилота са избрани чрез вътрешен кастинг и снимките ще стартират през пролетта. Също така разбрахме, че локациите за заснемането му ще бъдат из цялата страна, а не концентрирани на едно-единствено място. 

Тематиката на риалитито ще бъде сблъсъкът на характери, в който ще се наблюдават епични битки между участниците на предела на възможностите им. Основният епицентър няма да бъде във взаимоотношенията между участниците, колкото в техните възможности и психика и предела им за сила, издръжливост, логика, ориентиране, бърз ум, поносимост и куп още качества. 

Това, което разбрахме от близки до Ваня и Димитър, е, че в момента двамата са съсредоточили вниманието си в намирането на своите партньори рекламодатели, които ще се включат с тях във връзка с необходимия бюджет за заснемането на пилотното издание. 

Наш човек се свързва с двамата кандидат-продуценти, но те категорично заявиха, че не могат да говорят по въпроса към този момент. Споделиха само, че информацията ни е вярна и основното послание в проекта им ще бъде България и историята ни, духът и борбеността на дедите ни, които са населявали местата, където ще се провежда приключението. Ще бъде насочено и към децата на България – да им покажат в какво трябва да вярват, какво трябва да помнят и как трябва да се борят.
Все още не е ясно дали имат подписан договор с конкретна телевизия или това ще се случи на по-късен етап. Сигурно е обаче, че в българския ефир ще се появи нова мащабна продукция – първата, която е чисто българска, без лиценз от чужбина.