В бъдеще Volkswagen ще се концентрира върху разработката на хибриди, които ще заменят дизеловите модели в гамата им. Компанията работи по нови системи за електрификация, увеличаващи мощността на двигателите им и намаляващи разхода на гориво. Volkswagen Tiguan GTE Active Concept е базиран на второто поколение на компактния кросоувър, което тук се задвижва от хибридна система, съобщава cars.bg.Отделни електромотори завъртат предната и задната ос. При нормални условия се използват само задните колела, а при нужда системата изпраща въртящия момент към тези с най-добро сцепление. В зависимост от програмата на управление бензиновият двигател с мощност 148 конски сили също може да подпомогне задвижването чрез шестстепенната автоматична скоростна кутия с два съединителя. Агрегатът може да се използва и като генератор за електричество, който зарежда батериите.
Уникални за Tiguan GTE Active Concept са програмите за офроуд и спортно шофиране. С помощта на джойстик в централната конзола шофьорът може да настрои автомобила за движение по стръмна камениста местност, чакъл, пясък или киша. Сред останалите опции са програми за градско или спортно шофиране, както и функции за зареждане или съхранение на заряда на батериите. Друг бутон позволява преминаването в изцяло електрически режим. Ускорението от 0 до 100 става за 6,4 секунди, а максималната скорост е ограничена до 190 километра в час.
Volkswagen Tiguan GTE Active Concept има агресивен офроуд дизайн с груби форми и защитни панели. Всъдеходът е повдигнат с 5 сантиметра в сравнение със стандартния модел, което подобрява офроуд възможностите му. Алуминиеви предпазни плочи, куки за теглене и рейки на покрива допълват визията на автомобила. В интериора е положена новата мултимедийна система на компанията с 9,2-инчов екран и модул за жестови команди.
Уникални за Tiguan GTE Active Concept са програмите за офроуд и спортно шофиране. С помощта на джойстик в централната конзола шофьорът може да настрои автомобила за движение по стръмна камениста местност, чакъл, пясък или киша. Сред останалите опции са програми за градско или спортно шофиране, както и функции за зареждане или съхранение на заряда на батериите. Друг бутон позволява преминаването в изцяло електрически режим. Ускорението от 0 до 100 става за 6,4 секунди, а максималната скорост е ограничена до 190 километра в час.
Volkswagen Tiguan GTE Active Concept има агресивен офроуд дизайн с груби форми и защитни панели. Всъдеходът е повдигнат с 5 сантиметра в сравнение със стандартния модел, което подобрява офроуд възможностите му. Алуминиеви предпазни плочи, куки за теглене и рейки на покрива допълват визията на автомобила. В интериора е положена новата мултимедийна система на компанията с 9,2-инчов екран и модул за жестови команди.