"Те трябва да се върнат обратно при снимките на бебета", казва Вожчички по време на конференцията Code Media в Калифорния. Коментарът ѝ веднага привлече внимание, но според Вожчички той не означава, че тя или YouTube подценяват конкуренцията.
"Винаги трябва да взимаш конкуренцията сериозно. Не печелиш като гледаш назад. Печелиш като гледаш клиентите си и гледаш напред", допълва Вожчички. Може би точно затова тя казва на Facebook да гледа назад.
Социалната мрежа не е отговорила на коментара на конкурента си. Компанията се насочва активно към развитието на платформата Watch, която постепенно оформя като директен конкурент на YouTube. В момента Watch е достъпна в малко държави и има малко съдържание. Facebook обаче иска първо да натрупа солиден каталог с видео, както и да привлече създатели на съдържание от YouTube.
Междувременно YouTube се бори с доста критики от рекламодатели и медии заради скандалите около известни канали във видеопортала и появата на реклами в неподходящи клипове. Създателите на съдържание пък критикуват видеопортала заради твърде агресивната политика за спиране на рекламите в клиповете им, понякога без видима причина. YouTube все още търси баланса между двете страни, което създава идеална възможност за Facebook Watch да привлече повече внимание.