Мъж и жена твърдят, че са седяли в урина в продължение на 10 часа в самолет на Qantas, след като са намерилаи мокро детско бельо на пода пред себе си. Новозеландската двойка от Уелингтън била на първия етап от полета си от Банкок до Сидни на 30 декември, когато забелязали, че някои от нещата им са мокри. 

Те били поставили чанта с безмитни стоки на стойност 70 долара, възглавница за врат и възглавница Qantas под седалката пред тях.

Но когато единият от тях извадил предметите, забелязал, че те са мокри, а възглавницата е изцапана.

Първоначално, мислейки, че влагата е просто разлята вода, двойката прибрала предметите в горното шкафче и се върнала на местата си, пише Daily Mail.

Мъжът обаче изсушил възглавницата за врат и я използвал по време на полета. Едва в края на пътуването забелязали чифт детски гащички под седалката отпред.

Сега вече знаем, че сме седели в урина в продължение на 10-часово пътуване - казва пред NZ Herald един от пътниците, пожелал да остане анонимен. "А пътническата възглавница за врат, ами аз я използвах през последните няколко часа, като предполагах, че е просто малко мокра от водата".

Ужасената двойка повикала стюардеса, която махнала бельото и казала, че ще говори с началника си.

Двойката заяви, че са им били предложени 10 000 точки Qantas, които те са отказали, тъй като вече не искат да пътуват с авиокомпанията, и вместо това са поискали да им бъде възстановена сумата за полета в размер на 3 827 долара.

Първоначално Qantas отхвърли искането за възстановяване на средствата в имейл, изпратен на 10 януари, като заяви, че билетът е бил напълно използван. Двойката отговори, че това е "просто неприемливо".

Впоследствие става ясно, че Qantas е възстановила цялата сума на двойката "в знак на добра воля".

Говорител на Qantas заяви, че всички международни самолети се почистват между полетите, включително с прахосмукачка и дезинфекция.

"Всички наши международни самолети се почистват между всеки полет, включително седалките се почистват с прахосмукачка и се дезинфекцират повърхностите", се казва в изявлението.

"Проучваме какво се е случило и сме повдигнали въпроса пред нашия доставчик на почистващи препарати в Банкок, който е почистил самолета преди заминаването.

Говорителят твърди, че кабинният екипаж е бил уведомен за ситуацията само няколко минути преди самолетът да започне да се спуска.