По време на събитието F8 бяха представени и нововъведения за Instagram. Както и при Facebook, и тук е направен редизайн на интерфейса.

Работата с камерата изглежда по друг начин. По-достъпно е станало използването на ефектите, стикерите и другите креативни елементи. Новият интерфейс на камерата ще дава възможност за публикуването на нов пост без да се излиза от режима на камерата.

В историята на американските потребители ще се появи нов стикер за дарения. По този начин потребителите по-лесно ще могат да даряват средства за различните събития и мероприятия. За да започне събирането на средства е необходимо към снимката за историята да бъде добавен специалния стикер и да се избере една от некомерсиалните организации, към която ще отиват даренията.

Instagram активно развива търговията в средата на самата платформа. Една от новите функции ще даде възможност на блогърите да отбелязват дрехите, обувките и аксесоарите, присъстващи на снимките. Абонатите ще могат да кликват върху отбелязаното, което ще ги прехвърля директно към магазините, откъдето могат да купят същото.

И още, Instagram започва да тества премахването на лайковете под постовете. Тестът започва тази седмица на територията на Канада. Представителите на Instagram съобщиха, че тази функция е вградена, за да могат потребителите да се фокусират предимно на съдържанието, а не на броя лайкове.