Tой тръгна на 15 март 2016 г. в модифициран VW Golf като част от инициативата Plug Me In, която имаше за цел да покаже осъществимостта и предимствата на електромобилите. Пътуването го отведе в 33 страни и разчиташе на комбинация от доброволци (за настаняване, такси и храна), както и спонсори, включващи технологични гиганти като Adobe и Canon.
Пътуването изискваше многобройни морски преходи и не беше толкова екологично, колкото би могло да бъде в резултат на това. Въпреки това, Вакер все още подчертава екологичните и икономическите предимства на неговото каране. Немодифицираният VW Golf би изисквал около 6700 литра гориво, за да завърши пътуването, което би струвало 4552 долара, ако разчитате на средните цени на бензина в САЩ през 2018 г. австралийската пустош.
Вместо това, Вакер е похарчил едва 300 долара за електричество за три години и повечето от тях са в австралийската пустош.
Може да се твърди, че Вакер е постигнал целта си, дори и да не е единствения, който преследва тази идея. Е-колите със сигурност бяха практична реалност през 2016 г., но изборът му по това време беше ограничен до премиум автомобили като Tesla Model X или машини с малък пробег – дори обичайният за Вакер голф не можеше да отиде повече от 170 мили с едно зареждане. Докато електромобилите все още са далеч от доминиращите през 2019 г., те са значително по-често срещани, достъпни и по-дългосрочни като опции. По-строгите правила за емисиите, конкуренцията и икономиите от мащаба изиграха голяма роля в тази трансформация и не бихме изключили кампании като тази, соино също имат малка част с приноса си.