Майка изрази възмущението си от кондукторка към транспортната компания "М-БУС" ООД.

На 7 февруари Ели Топузова закупила ученическа карта за пътуване на дъщеря си. Абонаментната карта обаче била пусната с дата 17 февруари.

"Наложи се да се върна отново в Слънчев бряг при съответната жена - Йоана Димитрова, да направи корекция, но дъщеря ми трябваше вече да пътува, нямаше как да изчака да съответната корекция", написа Ели Топузова в социалната мрежа Facebook.

Ели Топузова решила да снима с телефона си картата с коригираната дата и изпратила снимка на дъщеря си по Вайбър.

"Дотук добре. Всички сме хора и правим грешки", добавя тя.

Майката твърди, че на отиване към училище не е имало проблем, че дъщеря й показва снимка от телефона си, на която се вижда коригираната абонаментна карта, но на връщане момичето се сблъскало с кондукторка, която й направила проблем за картата.

"На връщане, с автобус на М бус, който тръгва от Бургас в 19:30 ч. съответната кондукторка, която успях да снимам, защото така и не пожела да се представи, не спряла да крещи на дъщеря ми в автобуса, да я обижда, че била лъжкиня, и искала да я свали и затова се наложило отново да плати билет, за да не я изхвърли от автобуса", твърди Ели Топузова.

Майката е потресена от отношението на кондукторката. Тя се надява жената да бъде отстранена от длъжност.

"Отидохме на спирката да посрещнем детето. Показваме й картата, която е вече с дата 07.02 и я попитахме защо я кара да плаща, то е ясно, че е грешка, защо не й погледна снимката на картата. Тя започна и нас да обижда и не пожела да разбере, че това е тяхна техническа грешка, не пожела и да се представи със служебна карта, а е задължена да го направи, когато клиентът поиска. Като извадих телефона да я снимам ме изблъска, но въпреки това аз успях да я запечатам. Надявам се да я видят, защото шофьорът сподели, че тази жена не е добре психически… И да й се прекрати договора. Докъде ни докараха само, луди контроли да свалят от автобуса децата ни по тъмно! Обзема ме гняв и страх!", завършва публикацията си Ели Топузова.

Ели Топузова твърди, че е подала жалба в "М-БУС" ООД и сигнал до Комисията за защита на потребителите.