За проблемите си с климатик, закупен от голяма верига за търговия на електроуреди, разказа читателка на GlasNews.bg. Роси Рочева споделя, че е принудена често да размразява уреда със сешоар, а от климатика тече и вода, което създава проблеми.

Жената пише, че самата инсталация на уреда станала след известни перипетии, но в крайна сметка бил изпратен специалист. Тя твърди, че това се случило след месец, но тук проблемите не свършват. След това се оказало, че уреда тече като "из ведро", а жената предявила рекламация. Същият техник пристигнал в дома ѝ и коментирал, че уреда "си работи." Заради ситуацията жената твърди, че търпи неудобства. Цялата ѝ тераса е в лед, в жилището е хладно и тн.

"Мазилката на стената ни падна. Терасата ми е в лед, не мога да излезна да си простра прането. Но и климатика си го разлеждаме със сешоар. И вътре си ни е хладно като за лято", разказва жената.

Вижте клиентските неволи на Роси Рочева, както ги е споделила самата тя:

СКАНДАЛ: Кои зам.-кмет и общински шеф купиха служебни коли с екстри за лична полза? ВИДЕО

"В края на септември от "Зора" си купих климатик. Чаках месец някой да благоволи да го закачи, за да работи.
Най-накрая с многократни позвънявания до магазина ни изпратиха фирма "Георг" ЕООД да го постави. Не мина и месец и чудо- климатикът започна да тече като из ведро. Започна да залежда и ни трябват 50 минути да се отледи.
Образува сняг и накрая ледени висулки.
 
Направих рекламация, която магазина заведе със триста зора. Изпратиха същия техник и нищо. Казва, че си работи.
 
Мазилката на стената ни падна. Терасата ми е в лед, не мога да излезна да си простра прането. Но и климатика си го разлеждаме със сешоар. И вътре си ни е хладно като за лято."
 
GlasNews.bg не успя да открие за коментар въпросната верига, готови сме да покажем и тяхната гледна точка.