Летния туристически сезон е изправен пред огромно предизвикателство тази година. Скандалите с високите цени по родното Черноморие и сравнението с курортите в съседните държави се завихриха преди около две седмици, а отливът на туристи е осезаем и изключително сериозен. За да спасят Черноморието и сезонът, звезди и политици се включиха в кампания в социалните мрежи.
Вълна от снимки с хаштаг “Родното море не е демоде” се появиха във Facebook и Instagram. В интересната акция за популяризиране на българското Черноморие и спасяването на туристическия сезон се включиха знаменитости от сферата на поп фолка, родното кино и дори от политическата сцена. В кампанията се включи депутатът от ГЕРБ Александър Иванов.
Снимки от плажа публикува Диана Йорданова – заместник-председател на КФН, ръководещ управление „Осигурителен надзор" на Комисията за финансов надзор. Естествено, появиха се и спекулации. Потребителите заподозряха опит за провеждането на политическа кампания, въпреки че чисти доказателства за това няма.
Някои коментираха и лекият абсурд във факта, че родното Черноморие и туристическия бранш са стигнали до много тежко положение, след като спасението трябва да мине през инфлуенсърите и родните знаменитости. Къде е истината - можем само да предполагаме. Фактите обаче са си факти, а за това говорят множество оплаквания на наши сънародници, сметнали цените по българските курорти за безбожни.