През 2015 г. една рокля се превърна в световен хит, след като интернет потребителите не успяха да се споразумеят за цвета й.
Най-новата оптична илюзия, която завоюва все по-голяма популярност, е снимка на вратата на автомобил, объркващо приличаща на фотография на плаж.
Дизайнерът Мохамед Наим - 20-годишен младеж от Пакистан, тази седмица сподели в Twitter снимката, която бързо събра хиляди коментари, посочва Daily Mail.
В много от тях потребителите на социалната мрежа твърдят, че това е плаж, а не врата на кола, която има нужда от поправка, както посочва Наим в поста си.
if you can see a beach, ocean sky, rocks and stars then you are an artist, But its not a painting its lower part of the car gate which needs to be repaired. pic.twitter.com/dCMC49PBQS
— nayem (@nxyxm) 2 юли 2019 г.
Той пише: „Ако можете да видите плаж, небе, скали и звезди, тогава сте художник. Но това е снимка на долната част на вратата на кола, която трябва да се поправи".
Някои потребители посочват, че не могат да видят никаква врата на автомобил в тази снимка. Други пък споделят, че след като са видели вратата, вече не могат да видят плажа, пише profit.bg.
В отговор Мохамед съветва: „Съсредоточете се върху тъмната страна, ще видите вратата на колата."
"Това е врата на автомобил, чийто уплътняващ панел е повреден. Ъгълът на вратата дава илюзия за плаж, а уплътнителният панел създава илюзия за вода", допълва той.
Говорейки пред Femail, Мохамед обяснява, че автомобилът се намира пред къщата му, където той прави снимки, когато съзира оптичната илюзия.
"Бях шокиран от това колко много прилича на плаж, затова направих снимки и ги публикувах, но не осъзнавах, че ще спечелят тази популярност", признава авторът.