На 1 февруари Цветан Цветков решава да купи електронна винетка за автомобила си. Прави го през телефона. Когато попълва полетата в сайта bgtoll.bg, му остава единствено да изпрати копие до имейла си. Тогава телефонът му звъни и той е принуден временно да преустанови попълването.
"Стигнах буквално накрая, но не разбрах, че трябва да се изпрати имейл на пощата. След което исках да си изпратя имейл, но системата ме прехвърли в началната страница”, разказа Цветан.
Така му се налага да попълва всичко отново. Купил втора винетка. При проверка установил, че има две годишни винетки от една и съща дата.
Оказва се, че сайтът на bgtoll позволява дублиране на годишни винетки за един и същи регистрационен номер и период. Банковото извлечение е категорично - Цветан е платил два пъти и неговата годишна винетка на практика струва 194 лева.
От Националното тол управление обясниха, че става въпрос за прекъсната интернет връзка при позвъняването. Такива случаи били рядкост, защото при прекъсване на трансакция, ако е блокирана сумата по сметката, до два часа тя се връща на потребителя.
При Цветан обаче сумата не се връща, но ако подаде молба в свободен текст с искане за възстановяване на парите, има възможност да ги получи обратно.
От АПИ признават, че двойното плащане като това при Цветан е пропуск в системата и обещават решение на проблема.
Цветан може да получи надплатените пари за винетка, но нервите и времето, изразходвани, за да реши проблема си с институциите, ще останат за негова сметка.
Прочетете още
- 19:00 "Неканен гост" в бистро се почерпи с оборота от касата и лаптоп ВИДЕО
- 21:00 Убийство във Виена: Посланикът на Украйна в България е отстранена заради сина й
- 13:46 Карловец, живеещ в САЩ от години, почина в имиграционен арест в Мичигън
- 17:15 Гъст черен дим се издига над Царево, ВИДЕA и СНИМКИ показват истински ужас