Фармацевтичен американски гигант , търпи сериозни загуби на пазара за секс стимуланти, след като българската хранителна добавка „VIP” навлезе сериозно на международния фармацевтичен пазар.След пробива в страните от ОАЕ родната хранителна добавка с гръм и трясък навлезе и на стария континент, където е пряка конкуренция на прочутото „синьо хапче” за стимулиране на ерекцията.
Оказва се, че продукта на тази американска фармацевтична компания базираната в Люксембург търпи големи загуби.Потребителите предпочитат българската хранителна добавка пред лекарствения продукт.


За разлика от „синьото хапче” родния аналог няма никакви странични действия и е абсолютно натурален.До медията ни стигна информация за проведено заседание на съвета на директорите в Американската фармацевтична компания, където основна тема е била българската конкуренция „VIP” , производство на неизвестната до този момент фирма „Елимус”.На мениджмънта производител на лекарството стимулиращо ерекцията е възложено да проучи спешно създаването на аналогичвн продукт с цел връщане на загубените пазари.За разлика от „българското чудо”, „синьото хапче” е лекарствен продукт, който има редица странични действия и е изградено изцяло от химични съставки.

Българската добавка може да се използва и от жени, като повишава нивото на сексуална възбуда и увеличава удоволствието и емоцията в секса.

 При приемане на хранителната добавка „VIP” , може да се консумира обилно количество храна и алкохол за разлика от конкурентите-„синьото хапче”. То запазва своето действие като има леко забавяне от 45 минути до час.
Продукта е разработван над 7 години и е дело на екип от родни учени.Остава само да гадаем какъв ще е отговора на западните фармацевтични гиганти, но едно е сигурно-страната ни стана прочута и в „розовата сфера”, този път с нещо положително!

http://www.vipdobavka.bg/