Бившият шеф на КАТ Богдан Милчев коментира абсурда в системата на КАТ и как шофьори остават длъжници и след като са си платили глобата.
"Проблемът е системен", заяви той. "Всички ние се нуждаем от нов моде, за управление на пътната безопасност. Налагането на глобите е част от пътната безопасност, каза още Милчев.
" Против новите правила на пътя се обявиха организации на шофьори и велосипедисти. В новите текстове няма привила за училищните автобус. Във всички други страни на ЕС това е култура, има правила", каза посочи бившият шеф на КАТ.
"Някой иска да накара българите да купят 3 милиона вериги. От 15 ноември до 30 март всяка кола е задължена да има вериги, ако новите текстове на закона бъдат приети", изтъкна Милчев.
"Проблемът е системен", заяви той. "Всички ние се нуждаем от нов моде, за управление на пътната безопасност. Налагането на глобите е част от пътната безопасност, каза още Милчев.
" Против новите правила на пътя се обявиха организации на шофьори и велосипедисти. В новите текстове няма привила за училищните автобус. Във всички други страни на ЕС това е култура, има правила", каза посочи бившият шеф на КАТ.
"Някой иска да накара българите да купят 3 милиона вериги. От 15 ноември до 30 март всяка кола е задължена да има вериги, ако новите текстове на закона бъдат приети", изтъкна Милчев.