Пловдив е посещаван целогодишно от хиляди чуждестранни туристи, въпреки че няма море и ски курорти на своята територия. Това каза за Радио „Фокус“ – Пловдив Любозар Фратев, председател на Съвета по туризъм в Пловдив.
По думите му, културният и спортен календар на града е изпълнен с десетки събития, като по този начин Пловдив става четирисезонна туристическа дестинация.
„Всичко това влияе много добре на туризма и като цяло на туристическата индустрия. Само едно от събитията като Дефилето на младото вино привлича ежегодно над 20% от посетителите не само от града и страната, а и чуждестранни групи“, подчерта Любозар Фратев.
Съветът по туризъм работи по създаването на ново събитие, което ще рекламира туристическия продукт в Пловдив в областта на хотелите, ресторантите и забавленията в града.