Девета среща на Клиентския съвет към EVN България се проведе на 10 юни в Пловдив.
Клиентите, участници в съвета, посетиха диспечерския център на EVN България за управление на електроразпределителната мрежа. Там се запознаха с процесите на работа при отстраняване на аварии, въведените нови технологии за дистанционно управление на съоръжения и др.
Участниците в Клиентски съвет посетиха и денонощния телефонен център на дружеството за контакти с клиенти. Те се запознаха с информация за качеството на обслужване на клиентите, бързината на приемане на обажданията по телефона и имейла.
Инициативата Клиентски съвет представлява съвместни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и и предлагат идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от компанията услуги.
Срещите на Клиентския съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България.
Информация за инициативата може да се прочете на:
https://www.evn.bg/Chastni_klienti/Elektricheska-energia/Klientski-savet.aspx