Обществото ни отдавна не е било толкова поляризирано и бръмчащо като кошер. В крайна сметка се оплетохме всички като кукувича прежда и не може да се види къде ще излезе краят на Истанбулската конвенция. Това каза в ефира на bTV отец Боян Саръев.
Имам чувството, че тази конвенция я направиха, за да се разделят хората – не само политически, но и полово. Тази конвенция се оказа чудовищна манипулация – не само върху българския народ, но и върху всички, които са притискани да я приемат. Тя е нескопосано написана, с много двусмислени и объркващи изрази. Говорят ни за насилието върху жени и деца и злоупотребявайки с тези тънки струни се оказва, че става дума за социални полове, гей бракове, макар че това не е директно написано. В член 3 става дума за социален пол – такъв пол няма, половете са определени с раждането – човек се ражда мъж или жена, заяви отец Саръев.
Най-голямата грижа на дявола е да се прави, че не съществува. Ако постигне това, той е постигнал всичките си цели да въведе в заблуждение и унищожи човешкия род. Намирам отговора в член 3 на конвенцията, където се говори за социален пол – внушава се човек да се освободи от диктата на природата, посочи свещеникът. Бог ни обича такива каквито ни е сътворил – мъже и жени. Ако Бог искаше трети пол, щеше да създаде такъв. Човечеството върви към бавно, но сигурно полудяване и се опитва да се противопостави на своята собствена природа. Въпросът с хомосексуалността трябва да си остане личен проблем, не може да се превръща в норма и да става държавна политика, подчерта отец Боян Саръев.
Най-голямата грижа на дявола е да се прави, че не съществува. Ако постигне това, той е постигнал всичките си цели да въведе в заблуждение и унищожи човешкия род. Намирам отговора в член 3 на конвенцията, където се говори за социален пол – внушава се човек да се освободи от диктата на природата, посочи свещеникът. Бог ни обича такива каквито ни е сътворил – мъже и жени. Ако Бог искаше трети пол, щеше да създаде такъв. Човечеството върви към бавно, но сигурно полудяване и се опитва да се противопостави на своята собствена природа. Въпросът с хомосексуалността трябва да си остане личен проблем, не може да се превръща в норма и да става държавна политика, подчерта отец Боян Саръев.