Изпълнителният директор на Лудогорец Ангел Петричев коментира как Лудогорец се справя с маркетинговите дела на тима. „Много често футболните специалисти казват, че Лудогорец е на средно европейско ниво и над средно ниво, но имаме още доста работа да свършип по отношение на маркетинг, амбицирани сме да настигнем средно европейските клубове, а дори и да вдигнем нивото и над тяхното”, коментира изпълнителният директор на Лудогорец. „Участието ни в европейските клубни турнири дават своето отражение, тъй като се отчита увеличение в приходите от търговската дейност, има интерес и от страна на рекламодателите, много фирми знаят, че спортът е идеална възможност за популяризиране на дадена марка и продукт, мисля си, че голяма част от рекламодателите ще се насочат към футбола”, допълни той. „Знаем, че вие журналистите се интересуват от цифрите, но нека това остане търговска тайна, има много фирми, които смятат, че Лудогорец е марка, която може да ги направи популярни. Има голямо увеличение на артикулите, които продаваме и чрез интернет. Имаме поръчки от интернет магазина от почти всички градове в България, което ни дава увереност, че тимът има фенове из цялата страна особено сред децата. Те обичат Лудогорец и нашите футболисти. Направихме и серия събития с футболистите и феновете, например в Бургас имаше стотици деца, които искаха да се снимат с футболистите, да си купят шалче например. За децата имаме специални грижи, на 1 юни, за първия учебен ден, обръщаме внимание и на социално слаби хора, развиваме и социална дейност. Футболистите на Лудогорец заделят пари от премиите и се ангажират с различни социални проекти. Имаме и фондация, която също помага за социалните проекти на клуба. Смятаме и така да продължаваме в тази насока”, каза още Петричев. „Ние сме една държава, която може да се учи много от по-напредналите държави, имахме възможност да се срещнем с хора от големи европейски клубове, те не крият нещата, и съветите им опитваме да ги приложим”, каза още той. „В българските клубове има голямо подценяване на абонаментните карти, причините са доста, важни са условията, билетите как се предлагат, има доста слабости в българската футболна действителност, трябва да можем да ги оправим тези неща”, завърши изказването си Петричев. Коментирай
Напишете коментар