Предприемчиви собственици на заведения в Съединените щати намериха начин да привличат посетители и да изкарват пари от манията по играта "Pokemon GO", която тръгна именно от Северна Америка, съобщава БНТ.
Една от целите на популярното мобилно приложение е събирането на всички 151 рисувани чудовища. Чрез специални предмети в играта, наречени "примамки", които могат да се поставят на определени места, шансът за поява на рядък покемон се качва. Собственикът на пицарията "Линицио" в Ню Йорк установява, че с покупката на достатъчно "примамки" може да накара играещите да намерят по-лесно заведението му и да се задържат повече време около него. И разбира се, да хапнат от неговата пица. По негови думи, оборотът му се е качил със 75 процента само в рамките на една седмица. Според маркетинг експерти, това е само началото на нов пазарен тренд, който наричат шеговито "поке-номика".
Прочетете още
- 16:00 Образователна екскурзия с неудобства: Заключени тоалетни в Мелник станаха повод за обществен дебат
- 14:00 Глутница тероризира "Овча купел": Нападнаха домашно куче, институциите бездействат СНИМКИ
- 18:00 ХОРОСКОП на Везни, Скорпион и Стрелец за месец МАЙ
- 11:00 Кметът на Луковит предлагал пари за потулване на случая с нападнатото дете?