Специалистите от Агенцията по безопасност на храните в България съобщиха, че услугата в хотелите от нисък клас бележи нарушения и това води до недоволство сред почиващите и до подбиване на имиджа на страната. Директорът на агенцията Йордан Войнов като пример посочи как в един хотел с възможност да приюти 1000 души, е имало възможност едновременно да бъдат обслужени в ресторанта не повече от 30 души. Според него услугата
„Ол Инклузив“ във въпросния хотел фактически е била измама на клиента.
„Тризвездните хотели и тези по-ниска класа трябва да имат възможност да нахранят около 60% от своят вместимост“, обясни Войнов. По време на проверките повече от 300 хотели, които предлагат услугата, са били глобени за храна с неустановен произход или с изтекъл срок за годност.
Прочетете още
- 17:14 Купи рокля, но си тръгна и с парите – полицията в Пловдив издирва този мъж СНИМКИ
- 17:00 Марин от пейката: когато човекът до нас се нуждае не от съжаление, а от шанс
- 15:00 Сърничка в капан на добри намерения: майка ѝ я търси, а ние можем да помогнем
- 19:00 Аварийната лента – новото ВИП платно за безочливите на четири гуми СНИМКИ