Специалистите от Агенцията по безопасност на храните в България съобщиха, че услугата в хотелите от нисък клас бележи нарушения и това води до недоволство сред почиващите и до подбиване на имиджа на страната. Директорът на агенцията Йордан Войнов като пример посочи как в един хотел с възможност да приюти 1000 души, е имало възможност едновременно да бъдат обслужени в ресторанта не повече от 30 души. Според него услугата
„Ол Инклузив“ във въпросния хотел фактически е била измама на клиента.
„Тризвездните хотели и тези по-ниска класа трябва да имат възможност да нахранят около 60% от своят вместимост“, обясни Войнов. По време на проверките повече от 300 хотели, които предлагат услугата, са били глобени за храна с неустановен произход или с изтекъл срок за годност.
Прочетете още
- 16:15 Жител за улица, характерна за палеолита: Иска ни се да отговаря на еволюционния напредък
- 17:00 "Одринското езеро" - новата пловдивска атракция в Кючука
- 20:00 След 1460 дни: ремонтираха тавана на подлеза на Централна гара в София СНИМКИ
- 15:00 Издирването продължава: Счупен е кракът на детето, блъснато от шофьор в София