Рекламният клип на водка FLIRT, който от няколко дни се върти в национален ефир в цензурирана версия след 22:00 и малко по-нецензурирана версия след 23:00, в същност е бил първоначално отхвърлен от телевизиите, заради съдържание на „провокативни“ кадри. Видеото, което е с много парти и младежко звучене, е трябвало да бъде пуснато в ефир още в средата на май месец, но юристите на националния ефир са настояли определени кадри да бъдат премахнати. Като аргументи за изрязаните моменти са посочили, че в тях имало прекалено директно послание. Във Facebook страницата на FLIRT днес все пак бе официално публикувана и пълна версия на клипа, в който има неизлъчвани кадри с провокативно послание от типа на „негър ближе бяло котенце“ и „мацки галят патка в леглото“.
 
Оставаме на вашето въображение да прецените до колко ви скандализира и има ли основание в цензурата, която е била наложена. (YouTube)
   
Последният клип на FLIRT бе заснет и излъчен през 2013 година (Линк), когато марката лансира своята сребърна филтрация. Той отново беше с парти заряд, каквато е цялата комуникация на бранда. Настоящата рекламна кампания също набляга на парти елемента, но по много по-щур и провокативен начин. Кампанията цели да представи новата платинена филтрация на FLIRT, която се лансира на пазара през настоящия сезон.