Парите от рекламни договори носят солидни приходи за много футболисти, а за най-известните такива са огромна част от доходите. Затова сключването на нов договор винаги е от изключителна важност. Доказа го и нападателят на Ювентус Пауло Дибала. Аржентинецът имаше договор с Найк, който изтече на 1 февруари. Доста преди това започнаха да валят предложения не само от Найк за подновяването на контракта, но и от Адидас, Пума и дори американския бранд Under Armour. По тази причина, веднага щом се озова свободен от досегашния си спонсор, Дибала предприе радикален ход. На мача с Кротоне преди няколко седмици той се появи с изцяло черни бутонки, като дори бе нарисувал логото отгоре, за да не се вижда изобщо. В момента Дибала си върна стари бутонки, вероятно след реакция от Найк, но отново избра такива в черно, с минимална реклама. Според запознати, той клони към избора на Under Armour, които са му обещали освен огромна сума пари, да го направят водещо лице на марката във футболно отношение. Коментирай
Напишете коментар