„Ние ще сме на разположение и там, където хората почувстват дискомфорт или усетят, че се прави опит да бъдат измамени и да не получат това, което им е обещано, за парите, които са платили, се надявам да успеем да откликнем своевременно. И по пътя на компенсацията, която хотелиерите могат да предложат, да направим така, че почти никак да не се среща огорчение в хода на провеждането на този празник“, каза още председателят на КЗП.
Маргаритов посъветва студентите да не подминават с безразличие какъвто и да е възникнал проблем, защото по думите му недобросъвестните търговци вероятно разчитат именно на това. „Да реагират. Да опитат да се разберат с този, който им предоставя съответната туристическа услуга каква компенсация биха получили. И, като активна потребителска позиция, да сигнализират при нас, ако търговецът не откликва на основателните им претенции, за да можем да се намесим и да наложим санкции при установяване на нарушения“, препоръча още той.