За своите постижения в посока „Устойчиво развитие” в категория ФАРМАЦИЯ беше отличен фармацевтичният гигант Actavis – част от TevaPharmaceuticul Industries. Наградата им бе връчена от д-р Даниела Дариткова, председател на Комисия по здравеопазването към Народното събрание, която връчи и отличието на тъканна банкаFuture Health Biobank, представлявани от МЦ Афродита в България в категория ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, за „Клиентски подход, ефективни медицински практики и успешно партньорство в регенеративната медицина и стволовите клетки”. В сектор ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ отличие получиха две компании. VIVACOM грабна два приза – за „Корпоративна социална отговорност” и за „Конкурентоспособност и иновации”. А1 получи награда за „Ефективни комуникации” във връзка с успешното изпълнение на комуникационната си ребрандинг стратегия. В категория БАНКОВ СЕКТОР отличието бе присъдено на Пощенска банка, за своите „Лидерски позиции в банковия сектор, развитие на технологиите и човешкия ресурс”. Две компании получиха приз за УСПЕШЕН МЕНИДЖМЪНТ – Happy Bar&Grill бяха отличени за „Ефективен клиентски подход и иновации в ресторантьорството”, а Аркон Консулт получи отличие за „Ефективен мениджмънт в бизнес консултирането”.
В категория ИНДУСТРИЯ грамота и статуетка за трета година получи „Престиж-96” АД, за „Лидерски позиции, устойчив управленски модел и развитие на човешкия капитал”. Световният лидер Елпром Троян пък грабна приз за своите постижения да се наложи като „Световен лидер и пионер в Индустриална революция 4.0”. „Артекс Инженеринг” АД за трета поредна година спечелиха първо място в категория СТРОИТЕЛСТВО И АРХИТЕКТУРА, за „Високи стандарти, устойчивост и функционалност, добавена стойност и отговорност към клиента и града”. Coca-Cola HBC Bulgaria бяха отличени за „Цялостна социално отговорна политика” в сектор БЪРЗООБОРОТНИ СТОКИ. В сектор ЗАСТРАХОВАНЕ тази година отличие грабна Rеcrex - дружество, учредено в Румъния и развиващо дейност на територията на Р България, за „Непрекъснато подобряване на качеството на предлаганите продукти и услуги”. Galaxy Investment Group бе наградена за „Инвестиции, развитие и управление на недвижима собственост”, в категория ИНВЕСТИЦИИ. Три от най-успешните МЕДИИ у нас бяха отличени в рамките на инициативата. Нова Броудкастинг Груп за трета поредна година грабна награда за „Устойчиво развитие и иновации”. Радио Витоша получи приз за „Устойчиво развитие и запазване на лидерските позиции на водеща радио станция на възраст от 25 до 45 години”, а информационна агенция и радиоверига Фокус запазва лидерските си позиции и за пета поредна година грабна награда за „Добри практики, достоверност на информацията и съхраняване на патриотизма”. В категория РЕКЛАМА, за „Иновации” отличие получиха I Dо Advertising и J Point, част от J Point Group.
Водещи на събитието бяха актьорите Явор Ралинов и Албена Ставрева. За доброто настроение на гостите се погрижиха известната народна певица Поли Паскова, невероятният ансамбъл „Гераците” и уникалните гайдар и народна певица Илия Учиков и Мариана Евтимова. Сред гостите бяха още Калин Поповски, заместник-председател на Комисията по труда, социалната и демографската политика; Делян Добрев, заместник-председател на Комисията по икономическа политика, икономика и туризъм; Георги Руйчев, Изпълнителен директор на Български форум на бизнес лидерите; Десислава Атанасова, заместник-председател на Комисията по правни въпроси; Цветан Симеонов, председател на Управителния съвет на Българска търговско-промишлена палата; Том Куигли, собственик и главен маркетинг доректор QuigleyMedia; доц. д-р Теодор Седларски, Декан на Стопанския факултет към СУ „Св. Климен Охридски” и други.
Партньори на тазгодишното издание са: радио „Витоша”, Радио „Фокус”, Информационна агенция „Фокус", Информационна агенция „Кросс", Нетинфо, QuigleyMedia, интернет порталите Vesti.bg, Mail.BG, Radar.BG, Manifesto.BG, Flashnews.bg, J Point, както и Българска асоциация за управление на хора и Стопански факултет към СУ „Св. Климент Охридски”. Водещата беше облечена с елегантна рокля, дело на дизайнерката Ради Лазарова – носител на „Златна игла” за Млад дизайнер и собственик на модна къща „Блинг”. Вината за церемонията бяха осигурени от New Bloom Winery, в серията PIXELS.
Наградите на „Компания на годината” са продължение на основната цел на двете издания Business Lady и Bulgaria Business Review - да споделят успешни бизнес модели, да бъдат трибуна за различни професионални успехи, лични качества и достижения. Същия ден се проведе уникално по рода си бизнес събитие (част от „Компания на годината”) - „Business Excellence 2022”, в рамките на което едни от водещите световни и български визионери разказаха вдъхновяващи истории за бъдещето на бизнеса. „Business Excellence 2022” даде отговори на редица актуални въпроси - как да постигнем бизнес превъзходство и отлични икономически постижения, преминавайки през залагане на правилната стратегия, новите модели на управление, професиите на бъдещето, спецификите на различните поколения потребители и новия свят на комуникациите и маркетинга. Дигитализацията на бизнеса, света на роботиката и изкуствения интелект, Internet of things и Кибер сигурност.
Списание Business Lady е единствено по рода си информационно издание с бизнес насоченост и дамска аудитория. Това е списанието на всяка уважаваща себе си съвременна работеща жена. Изданието реализира редица проекти (освен печатния си и он-лайн формат) – Business Lady Club, Годишни награди на сп. Business lady (2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Годишни награди за благотворителност и КСО „Златно сърце” (2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Годишни награди „Компания на годината” (2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Икономически форум (2016, 2018), Благотворителен бал за борба с рака на гърдата (2013, 2014), потребителската класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” (2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Социални кампании, проект „Успешни в България”, Алманах ЛИДЕРИТЕ НА БЪЛГАРИЯ, Диамантено парти и др.
Списание Bulgaria Business Review е списание със специализиран икономически акцент, което не подминава и политиката. Неговата аналитично-обзорна функция е съчетана с информационната при търсене на интерактивна комуникация с аудиторията. Списанието предлага начин на агрегиране на научната мисъл и практиката, който липсва на пазара. При отсъствието на специализиран институт за правителствена икономическа политика, нишата открива възможности и за административния капацитет на всички нива – държавно, общинско, фирмено, както и интерес от страна на широката читателска аудитория. Всеки брой е съпроводен с кампания по популяризирането му в разнообразни комуникационни канали.