София. Дружеството се стреми максимално да предава информация на клиентите си, която да бъде в тяхна полза. Това каза говорителят на "Топлофикация"-София Елизабет Павлова по време на приемна за граждани в Дома на културата „Искър", организирана от дружеството, предаде репортер на Агенция „Фокус“. Тя обясни, че „Топлофикация“ прави ежемесечно срещи за граждани, за да могат клиентите им да бъдат уведомени. Павлова уточни, че първата такава е била организирана в „Майчин дом“ в Община Сердика, където предимно майки с деца и възрастни хора на място са питали за изравнителните сметки, началото на новия отоплителния сезон и профилактиките, които е извършило дружеството през лятото. „В желанието си да помогнем на клиентите си максимално и да предадем, колкото се може повече информация, от която те ще имат полза. Бяхме подготвили съвети за икономично ползване на топлинна енергия. Това е важно нещо за всяко едно домакинство, както и начинът, по който ще се формират сметките им през отоплителния сезон“, обясни още тя.
Даяна ДЮЛГЕРОВА