София. Подобрява се услугата за получаване на електронна фактура. Това каза търговския директор на „Софийска вода“ Габриела Меркоре по време на брифинг за представяне на дигитални услуги на дружеството, предаде репортер на Агенция „Фокус“. „Направихме това, защото до сега процеса за получаване на електронните фактури не беше много лесен за нашите клиенти и трябваше да се регистрират в една друга външна платформа и да потърсят там своите фактури след получаването на един информационен имейл“, заяви Габриела Меркоре. Тя отбеляза, че сега тази услуга е обновена и клиентът само трябва да я заяви в клиентския си профил в уеб сайта на компанията, в секцията „Моята вода“. „Ако е нов клиент просто трябва да отбележи заявяване на електронна фактура. Това е достатъчно всеки месец при издаването на една нова фактура, клиентите да получават мейл. Фактурите, които изпращаме на нашите клиенти са с идентифициран електронен подпис и започват от днес“, каза още тя. По думите й клиентите, които вече са абонирани за тази услуга ще получават директно пакетите в електронната поща, а тези които са юридически лица ще получават своите фактури в платформата. „Разбира се, ако те имат желание, те също може да използват опцията за получаването на фактура в мейл. Тази услуга е безплатна“, посочи още тя. По този начин клиентите на „Софийска вода“ ще са сигурни, че фактурата е пристигнала при тях. Ирина ИВАНОВА