София. От днес влиза в сила „Харта на клиента“ на „Софийска вода“. Това каза търговският директор на „Софийска вода“ Габриела Меркоре по време на пресконференцията „Началото на втората половина на Бизнес плана 2017-2021“, предаде репортер на Агенция „Фокус“. „През 2018 година започнахме проекта „Харта на клиента“. Поставихме си за цел да отговорим в по-голяма степен на очакванията на нашите клиенти в две отношения – какви са услугите, които много ги интересуват, отговарят ли сроковете, в които работим на представите на клиентите и за колко време трябва да реагираме и да свършим определена работа“, обясни тя. Меркоре обясни, че ангажиментът пред клиентите е да реагират до два часа на сигнали. „Знаем, че работата ни понякога създава неудобство за нашите клиенти, защото работим по ценна инфраструктура и понякога се налага прекъсване на водата, за да се извършват ремонти или подмяна на тръбите. Още от миналата година направихме една крачка напред в информирането на нашите клиенти чрез безплатен смс. Телефонният ни център връща обаждания на оставени гласови съобщения до два часа“, обясни тя. Меркоре каза още, че в хартата са включени и достъпни клиентски центрове, в които ще откриете отлично обслужване, разбиране на проблемите ви и обслужването им. „Затова записахме в нашата харта, която е първата в ВиК сектора в България, че работим с удължено работно време и също така, че обикаляме отдалечените от София селища с нашия мобилен център за обслужване“, подчерта тя.
Теодора ПАТРОНОВА