„Господин Терзийски е с административен опит и смятам, че ще се справи с предизвикателството да оглави Агенцията“, каза след заседанието министър Аврамова. По думите й АПИ има няколко важни задачи и една от тях е извършването на цялостна реформа в пътните такси. „Това е изцяло нова за България реформа, която изисква пълна мобилизация на Агенцията и която ще допринесе за събирането на повече средства, с които да можем да ремонтираме, рехабилитираме и изграждаме републиканската пътна инфраструктура“, подчерта министърът.
Според нея другият важен ресор на пътната агенция е изграждането на нови магистрали и нови пътища. „Знаете,че работим усилено по завършването на АМ „Струма“, доизграждането на АМ „Хемус“ и работим за АМ „Европа“, каза още Петя Аврамова.
В Управителния съвет на АПИ е назначен и нов член – това е Радослав Влахов, съобщи още Петя Аврамова. Тя подчерта, че заедно с Дончо Атанасов, който има дългогодишен опит в пътния сектор, новият ръководен екип на Агенцията ще се справи с всички предизвикателства.
Във връзка с въвеждането на електронната система у нас министърът заяви, че няма държава, която да е въвела такава система за един ден и това е процес, който ще продължи през цялата 2019г.
Кой е Георги Терзийски? (Справка Агенция "Фокус")
Георги Терзийски е роден на 1 септември 1971 г. Средното си образование завършва в ПМГ – Ловеч. Магистър е по икономика в УНСС и по право в РУ „Ангел Кънчев”.
Работил е в Инспекторат на Агенция по заетостта 1996 г. – 2002 г., Главна инспекция по труда от инспектор до директор на Дирекция „Инспекция по труда” – Ловеч 2002 г. – 2009 г., частен сектор – управление на предприятия за производство на метални изделия 2009 г.- 2014 г. Бил е зам.-областен управител в кабинета „Борисов“ 2.