София. Основната ни задача е да подобрим графика на движение на влаковете и културата на общуване на служителите. Това каза пред журналисти инж. Христо Иванов - управител на „БДЖ - Пътнически превози”, предаде репортер на Агенция „Фокус“.
Във връзка с поръчка за ремонт на влакове, инж. Иванов посочи, че при отварянето ѝ се е оказало, че е останал само един участник. „Комисията, която разглеждаше тази процедура, предложи да бъде прекратена, тъй като с участието само на един участник се получава така, че няма конкурентна среда и тази оферта не може да се сравни с други“, заяви инж. Иванов и посочи, че така може да се стигне до сключване на финансово неизгодна сделка.
„Основната задача на „БДЖ – Пътнически превози“ е най-вече подобряване графика на движение на влаковете, защото това би довело до прилив на пътници и повишение на приходите. Има доста причини за това, графикът да не е добър, но доста от нещата са и организационни. Другата цел е отношението към пътника – целта ни е хората, които работят в БДЖ – "Пътнически превози" да имат такова отношение, че пътникът наистина да се чувства пътник. Целта ни е подобряване културата на общуване на нашите служители“, заяви инж. Иванов. Той посочи, че целта е с минимални средства да се направи така, че влаковете да тръгнат навреме и пътникът да се чувства добре.
„За тази година сме предвидили със собствени сили в нашите депа да извършим 59 ремонта, така че това е първото, което ще направим, за да можем да постигнем това, което сме планирали“, заяви инж. Иванов.
Цветилена СИМЕОНОВА