Той припомни, че през 2016 година беше въведена електронната система, както и транспортната схема. „Всичко това направи на практика „Бургасбус“ като една нова фирма, започна да работи наново, всички правила, по които сме работили до този момент се промениха. Всичко това доведе до тези загуби“, заяви и добави, че са имали амбиция да приключат на нула или с положителен резултат, но заради фактори като цени на горива са възпрепятствали. „Сега правим нови инвестиции в касови апарати и в софтуери за тях, направихме и допълните инвестиции в порядъка на 530 000 лева за 2018-та година за бордово оборудване, което е равно на стойността на загубата, така че ако не бяхме правили инвестиции щяхме да излезем на нула“, заяви Драгнев и уточни, че целта им не е да излязат на минимална печалба,а печалбата да бъде постигната успоредно с повишаването на качеството на услугата. „Тази година закупихме и нови три автобуса, които да обслужат линия номер 9, от там амортизационните отчисления за „Бургасбус“ са в рамките на 1 800 000 лева, така че да се говори, че предприятието е в тежко финансово състояние и чака ли го съдбата на хлебозавода е меко казано несериозно“, коментира Драгнев. По думите му „Бургасбус“ се развива стабилно. Петко Драгнев изказа своите благодарности към Община Бургас и Общински съвет, тъй като те са застанали зад всяко тяхно предложение, за да излязат от тази ситуация, включително и намаляване на наема, което ще влезе в сила пред 2019 г.
Деница ДИМИТРОВА